Sanitat amplia l'atenció telefònica per a resoldre els dubtes de la comunitat educativa
La Conselleria preveu reforçar la dotació de personal del servei, de 115 a 200 a professionals per l'inici del curs escolar.
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha ampliat el servei d'atenció telefònica del 900 300 555 sobre consultes per coronavirus amb motiu de l'inici del curs escolar. Ara, a més de les consultes sobre informació general, a través d'aquest telèfon es gestionaran els dubtes de la comunitat educativa sobre els protocols escolars.
Aquest servei està en marxa de dilluns a diumenge, de 8 a 20 hores. Fins a les 12 hores d'aquest dilluns, el telèfon d'atenció a la comunitat educativa ja havia registrat 330 telefonades.
Per a atendre el nou volum de consultes, la Conselleria preveu reforçar la dotació de personal, i passar dels 115 llocs actuals als 200 professionals. Aquests treballadors i treballadores han rebut formació específica sobre la patologia i els protocols establits per a la tornada a les aules. També pretén agilitzar la tramitació de les incidències, perquè el personal del servei telefònic les remeta directament al departament de salut corresponent.
El centre d'atenció telefònica és un servei complementari a la informació disponible en el portal específic de coronavirus habilitat en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat http://coronavirus.san.gva.es/ca/inicio, així com en l'app GVA Coronavirus.
En aquests serveis, la població general té a la seua disposició tota la informació actualitzada de dades, protocols sanitaris, mesures de contenció i accés a la petició de cites mèdiques, a més de poder realitzar un autotest orientatiu sobre la seua simptomatologia completa i ser derivat, si fora necessari, a un centre sanitari.
Més llegit
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
À Punt duplica l’audiència de ràdio amb la nova programació