S’estabilitza la xifra de nous contagis a Espanya, amb 155 en les últimes 24 hores
Per sisé dia consecutiu, el Ministeri de Sanitat no ha registrat cap defunció.
Les xifres de nous contagis a Espanya no varien. Després de notificar-se ahir dijous 156 nous casos, aquest divendres la xifra només baixa en un cas, a 155. Així, la xifra total de persones contagiades amb coronavirus se situa en 243.209.
D’altra banda, en l’última setmana han ingressat a l'hospital 141 persones, una xifra lleugerament inferior a la de dijous (151). El nombre d’ingressos a l’UCI es manté en 10. D’aquesta manera el nombre total de persones hospitalitzades des que va començar la pandèmia ascendeix a 124.584, i de les que han necessitat UCI, a 11.617.
El Ministeri de Sanitat també manté des de diumenge la xifra de defuncions totals des que començà la pandèmia, fins a les 27.136. En els últims set dies, 25 persones han mort amb coronavirus a Espanya.
Més llegit
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
Recupera l'anell de boda de sa mare després de reconéixer-lo en una notícia d'À Punt
-
Un home mor a l'interior d'un cotxe als voltants de la factoria PowerCo a Sagunt
-
Quatre operaris que havien fet uns treballs de soldadura, detinguts per imprudència greu després de l'incendi d'uns baixos a València
-
Doble crim masclista al Fenollar: un home mata la dona i una de les filles i ferix l'altra
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2026 | L'hora de la cultura | Maria Guillem i Antoni Ariño
-
03.07.2026 | 90 minuts
-
03.07.2026 | Terra de bous
-
02.07.2026 | Les notícies del migdia
-
02.07.2026 | VersedIA: la IA que transforma records en llibres
-
03.07.2026 | 'Alcoi, Art i Indústria': una mostra que explora la relació entre la creació contemporània i el patrimoni industrial.