El PPCV retrau a Puig que ignore la seua proposta de pacte
El 12 de març Bonig va oferir una sèrie de mesures i idees per a gestionar amb més eficàcia la crisi sanitària.
La secretària general del PPCV, Eva Ortiz, ha assenyalat que si al president de la Generalitat, Ximo Puig, "li importen els valencians dirà sí a la proposta de pacte que li ofereix" la presidenta del PPCV, Isabel Bonig.
Ortiz ha criticat que ja han passat més de quaranta dies des de la declaració de l'estat d'alarma, però el president “no concreta dates ni continguts d'un possible pacte” per a reactivar la Comunitat Valenciana.
Per a la dirigent popular, Puig no és conscient de la magnitud de la crisi i pensa en termes partidistes, intentant “traure rèdit polític” davant la situació.
Ortiz ha assenyalat que el 12 de març Bonig ja va oferir una sèrie de mesures i idees per a gestionar amb més eficàcia la crisi sanitària, que han obtingut “el silenci com a resposta".
La número dos del PPCV critica que el president estiga “emmanillat i submís” davant el govern estatal i que els seus socis de govern li impedeixen “negociar fora del Botànic”
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
MAPA | El preu de la gasolina trenca la barrera dels 2 € en prop del 40% dels assortidors de la Comunitat Valenciana
-
L'Audiència confirma juí per delictes lleus a l'alcalde de Silla i dos policies per suposades amenaces a una veïna