El PPCV demana realitzar tests al personal de les farmàcies i habilitar-les per a la recollida de mostres
Els populars demanen que es rebaixe l'IVA a mascaretes i gels hidroalcohòlics, que consideren productes de primera necessitat.
El portaveu de Sanitat del Grup Popular a les Corts, José Juan Zaplana, ha demanat al Consell "mesures de suport a les farmàcies" i ha presentat una proposta perquè es realitzen tests al personal farmacèutic i que aquests establiments puguen ser un punt de recollida de mostres.
El diputat popular ha denunciat que les farmàcies són “un dels grans oblidats en aquesta crisi". Per això, ha demanat que s’incorpore immediatament a la realització de test els treballadors de les farmàcies, ja que també són personal sanitari i estan exposats al virus diàriament.
Zaplana també ha demanat al president de la Generalitat i la consellera de Sanitat que exigisquen al govern central la baixada immediata de l'IVA dels productes que consideren de primera necessitat com mascaretes i gels hidroalcohòlics.
Així, els populars volen que es permeta el control dels preus i que no siguen les farmàcies les que hagen d'assumir a pèrdues aquesta diferència pel preu màxim de venda fixat.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026
Més vist
Més escoltat
-
16.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
16.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | David Joaquín, xef de Farigola i Menta
-
16.03.2026 | Les notícies del matí
-
15.03.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
15.03.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana