Les mascaretes KN95 deixaran de vendre’s a l’octubre en finalitzar la seua autorització temporal
El Ministeri les va autoritzar durant el mes d’abril durant el pic de la pandèmia.
Les mascaretes tipus KN95 deixaran de comercialitzar-se a Espanya a partir de l’1 d’octubre en finalitzar l’autorització temporal concedida pel Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç el 23 d’abril durant el pic de la pandèmia i amb motiu de l’emergència, tot i no ser homologades per la Unió Europea.
La manca de material va fer que el govern espanyol n’autoritzara la comercialització ja que eren equivalents a les mascaretes del tipus FFP2. També es van autoritzar altres equips de protecció individual que no portaven la marca CE.
L’autorització temporal finalitza el 30 de setembre i ja no se’n podran comprar. Juntament amb aquestes mascaretes tampoc es podran adquirir les equivalents al tipus FFP3 i altres de FFP2 com la N95, R95 o P95.
Més llegit
-
El migrant apallissat a Tavernes de la Valldigna evoluciona favorablement després que l’hagen operat de la mandíbula
-
Comença la campanya de vacunació coincidint amb l'augment de contagis dels virus respiratoris
-
MAPA | Els tres municipis amb la cistella de la compra més barata d'Espanya són valencians
-
El València Basket conquista la quarta Supercopa d'Espanya
-
Les víctimes de la dana es concentren per primera vegada a Alacant per a exigir que Mazón entregue l’acta de diputat
-
El Sindicat de Llogateres convoca una concentració a la plaça de l’Ajuntament de València en defensa del dret a l’habitatge
Més vist
-
Gala d'elecció de les corts d'honor de les Falles del 2027
-
27.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
27.09.2026 | La plaça
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
26.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge