L’antiga escola d’infermeria de La Fe reobri per a pacients lleus de Covid-19
Les instal·lacions tindran 166 llits i 173 professionals sanitaris treballaran en aquest espai.
L’antiga escola d’infermeria de La Fe reobrirà per a acollir pacients lleus amb coronavirus. Amb aquestes instal·lacions, la Conselleria de Sanitat Universal pretén “descongestionar els hospitals de malalts que no presenten un quadre clínic complex”, com apuntava la directora general d’Assistència Sanitària, Mariam García.
Segons han explicat des del departament d’Ana Barceló, amb els 166 llits de l’antiga escola d’infermeria i el personal sanitari que treballarà en aquest espai, els hospitals de la ciutat guanyen capacitat. La pressió hospitalària, tot i que encara no es troba en nivells crítics, va incrementant-se progressivament a la Comunitat Valenciana.
En aquest espai reutilitzat treballaran 173 professionals sanitaris, procedents de diversos departaments de salut de València (13 facultatius, 75 infermers, 75 auxiliars d’infermeria, 10 zeladors) i personal administratiu.
D’altra banda, a l’hospital de campanya de La Fe s’ha habilitat un nou torn per a fer les proves PCR de vesprada. En aquest nou horari podran fer-se els tests relacionats amb l’entorn educatiu.
Més llegit
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
Els senyals de trànsit s'adapten als nous temps
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
L’alcaldessa de València, María José Catalá, celebra l’inici d’unes obres “transformadores” en Pérez Galdós i Giorgeta