Johnson pretén eliminar totes les restriccions al Regne Unit a finals de juny
El govern britànic no comunicarà fins el 12 d'abril l'estrategia sobre els vols internacionals.
L'accelerat programa de vacunació al Regne Unit pot permetre eliminar les restriccions al contacte social a finals de juny a Anglaterra, segons el full de ruta "caut, però irreversible", que ha anunciat aquest dilluns el primer ministre britànic, Boris Johnson. Aquesta previsió, que dependrà del fet que la tendència actual a la baixa en hospitalitzacions i morts continue i no apareguen noves variants que amenacen l'efectivitat de les vacunes, implica que les mesures restrictives començaran a relaxar-se el 8 de març. El primer pas serà la reobertura d'escoles i universitats i conclourà, en el millor escenari possible, el 21 de juny amb la finalitat de "tots els límits legals al contacte social" i la llum verda a grans esdeveniments.
El calendari que ha detallat Johnson en el Parlament ha deixat alguns buits per omplir, com el moment en el qual es reprendran els viatges internacionals, un aspecte clau per a motors de l'economia com el turisme i el sector aeri. El govern britànic no comunicarà la seua estratègia sobre vols internacionals fins el pròxim 12 d'abril. En qualsevol cas, els desplaçaments internacionals no essencials, amb tot, continuaran vetats almenys fins al 17 de maig.
El Regne Unit va habilitar el passat mes de gener grans centres per a la vacunació massiva contra la Covid-19. El govern britànic impulsa des de principis d'any un pla per a accelerar la immunització de la població a fi de controlar l'extensió de la malaltia.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
La Comunitat Valenciana s’acomiada del ponent amb un augment de la nuvolositat i un descens de la temperatura
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Retards de més de dos hores en les connexions ferroviàries amb origen i destinació a Madrid per una incidència en la senyalística
Més vist
Més escoltat
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
17.03.2026 | Amunt i avall | Primera Part