Ix de l'hospital després de quatre mesos ingressat per la Covid, 45 dies en coma
El testimoni d’aquest home de 73 anys vol ser un cant a l’esperança per a altres malalts
L’Hospital Pare Jofré de València acomiadava aquest matí Paco Cantos, un home de 73 anys que va ingressar ja fa quatre mesos a les instal·lacions d’aquest centre per unes complicacions en la seua salut relacionades amb el coronavirus. Hui, encara amb algunes seqüeles importants, ha pogut posar fi a la seua estanda a l’hospital en què va passar, a més, dos dies a l’UCI i 45 en estat de coma.
Ara, Paco haurà de seguir amb la rehabilitació adequada per a fer front a la seua pròpia nova normalitat, adaptant-se de nou a la vida que va haver de deixar pausada al llarg d’aquests mesos ingressat. Malgrat tot, afronta la situació amb il·lusió i amb ganes de recuperar la seua quotidianitat.
La família de Paco conta l’angoixa que va haver de passar durant tot aquest temps d’incertesa i remarca la importància de no abaixar la guàrdia amb la Covid-19. Per la seua part, Paco vol transmetre amb el seu exemple un missatge d’esperança a altres persones ingressades per coronavirus.
Més llegit
-
Arriba a La Fe la màquina de protonteràpia donada per la Fundació Amancio Ortega, que començarà a funcionar en 2027
-
Amenaça de despreniments i risc en cas d'incendi, les conclusions de l'informe que ha tancat el Principal
-
El Tribunal Suprem confirma els quatre anys de presó per a Santi Mina per un delicte d'abús sexual
-
Condemnen a dèsset anys de presó El Mauri, germà d'Antonio Anglés, per segrestar i torturar un home
-
La incidència per covid-19 creix més del doble durant l'última setmana a la Comunitat Valenciana
-
Un alt càrrec "creu recordar" que Pradas va preguntar per l'ES-Alert vora les 17:30 h al Cecopi, pel risc de Forata