Interior fa 3.000 comprovacions diàries dels casos de violència de gènere
Marlaska ha assegurat que continuen lluitant contra les amenaces que perduren en el temps, com el terrorisme o el narcotràfic.
El Ministeri de l’Interior fa 3.000 comprovacions diàries dels casos de violència de gènere, així com centenars d’actuacions a les residències de persones majors per a garantir-los la seguretat. Així ho ha anunciat el ministre Fernando Grande-Marlaska, que ha assegurat que l’executiu espanyol continua lluitant contra les “amenaces que perduren en el temps”, com el terrorisme, el narcotràfic o la delinqüència, entre d’altres.
Entre aquestes actuacions ha destacat la confiscació de 700 quilos de cocaïna al port de València diumenge passat. "Estem duent a terme diferents serveis mentre protegim la ciutadania en la crisi sanitària. Seguim actuant en la identificació i detecció d’aquelles poques persones que no són solidàries”, ha dit.
Equipaments de protecció per a agents i funcionariat de presons
Marlaska ha anunciat que han llançat una nova partida de 115.000 mascaretes que ja reparteixen entre les forces i cossos de seguretat de l’Estat. A més, dimecres van començar a repartir 40.000 mascaretes entre el funcionariat de presons. “És la nostra obligació dotar els agents dels equips necessaris perquè puguen dur a terme la seua tasca”, ha manifestat.
El ministre ha incidit que la situació a les presons “és bona”, degut tant a l’esforç dels treballadors com dels interns, que “entenen que les mesures estan destinades al bé de la societat”. A més, ha anunciat que ja s’han desinfectat 17 centres penitenciaris d’Espanya, en coordinació amb la Unitat Militar d’Emergències.
Més llegit
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
"Gaza està en flames": Israel inicia la invasió de la capital de la Franja
-
Onda instal·larà refrigeradors en tots els centres educatius per a combatre la calor dels mesos d’estiu
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA