La incidència a la Comunitat Valenciana baixa 20 punts més en 24 hores
Des que va començar la setmana aquest indicador epidemiològic ha baixat en 61 punts
La incidència acumulada continua baixant a la Comunitat Valenciana, segons les dades del Ministeri de Sanitat. Aquest dijous la incidència acumulada a 14 dies és 20 punts menor que ahir dimecres, i se situa en 532,27 contagis per cada 100.000 habitants, la dada més baixa en les últimes dues setmanes, mentre que la incidència a 7 dies baixa 13 punts i fins als 208,98, la dada més baixa de les últimes tres setmanes. Des de dilluns, la incidència a 14 dies ha baixat 61 punts.
La mitjana espanyola a 14 dies baixa 18 punts fins als 614,88 contagis per cada 100.000 habitants, i a 7 dies disminueix 10 punts, fins als 256,42 contagis.
La pressió hospitalària manté la lleugera tendència a la baixa dels últims dies i es situa ara en el 6,20% d’ocupació general i 15,51% a les unitats de cures intensives. Pel que fa a la mitjana espanyola, baixa també el percentatge d’ocupació en planta fins al 8,45%, però puja 0,02 el percentatge d’ocupació a les UCI fins al 20,78%.
En tot l’estat espanyol s’han registrat 11.315 nous contagis des de l’última actualització de dades i 4.566.571 des que va iniciar la pandèmia. Pel que fa a les defuncions, són 325 en les últimes 24 hores i 81.931 en total.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Aena anuncia 1.154 milions per a ampliar l’edifici de la terminal i una nova via de rodament a l'aeroport d'Alacant-Elx