La incidència acumulada baixa vora 14 punts a la Comunitat Valenciana
La IA està 112,08 punts per davall de la mitjana espanyola, que aquest divendres també ha baixat 9 punts
Després de dos dies de pujada molt lleugera, la incidència acumulada a 14 dies baixa 13,84 punts, fins als 575,22 contagis per cada 100.000 habitants, una xifra que està 112,08 punts per davall de la mitjana espanyola. Pel que fa a la incidència a set dies, encara ha experimentat un descens més gran, de 19 punts, i se situa ara mateix en 238,96.
També baixa la mitjana espanyola, concretament 9 punts en la incidència a 14 dies i 13 punts en la incidència a set dies. Així, actualment són de 687,3 i 302,22 contagis per cada 100.000 habitants, respectivament.
Per la seua part, el percentatge d'ocupació de llits Covid se situa en un 6,52%, que són 0,12 punts menys que aquest dijous i 1,72 punts per davall de la mitjana nacional (8,52%), una situació que es repeteix en l'ocupació de l'UCI, ja que el 13,72% dels llits Covid a l'UCI sobre el total suposa que la Comunitat estiga quasi cinc punts per davall de la mitjana nacional (18,31%).
Respecte a la taxa de positivitat (el percentatge de proves diagnòstiques que donen positiu en coronavirus), ha pujat fins al 18,35%, que són 0,32 punts més que en la jornada anterior i 2,38 punts per damunt de la mitjana nacional, situada en el 15,97%.
A més, el Ministeri de Sanitat ha informat que s'han detectat 12.989 nous contagis i 199 noves defuncions a tot Espanya.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Avís taronja per vent molt fort a l'interior nord de Castelló per a este dissabte
-
Espanya prohibix criar aus a l’aire lliure davant de l’augment del risc de grip aviària
-
Rosalía il·lumina València amb la presentació de ‘Lux’
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
La Gossa Sorda reivindica la solidaritat i la lluita col·lectiva per a sobreviure en ‘A tornallom’