Igualtat destina 2,3 milions d'euros als serveis socials per a l'alimentació de menors vulnerables
L'objectiu és garantir aquest dret bàsic per als xiquets i xiquetes afectats pel tancament dels centres educatius a causa de la Covid-19.
La Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives ha destinat 2.312.250 euros en concessions directes als serveis socials d'atenció primària per a garantir l'alimentació de xiquets i xiquetes en situació de vulnerabilitat i que es troben afectats pel tancament dels centres educatius per la Covid-19.
En total són 230 entitats locals i mancomunitats de la Comunitat Valenciana titulars de serveis socials les que rebran aquestes ajudes per a fer front a l'impacte econòmic i social provocat per l'actual emergència sanitària.
Aquestes prestacions econòmiques es podran sol·licitar mensualment i seran de quatre euros diaris per cada xiquet o xiqueta o adolescent, aproximadament 120 euros al mes per cada menor d'edat.
La resolució de la Conselleria d'Igualtat estableix que d'aquestes quanties es restarà l'import percebut corresponent a la compensació econòmica pel tancament de menjadors escolars abonada per la Conselleria d'Educació.
Més llegit
-
Bomba: el València Basket fitxa Nicola Mirotic
-
Retards en quatre línies de Rodalia de València i en l'Alta Velocitat per dos avaries
-
El Betis agreuja la crisi del Villarreal (1-2)
-
Valverde diu que no i el València continua buscant entrenador
-
L'últim debat de l'estat de la Comunitat Valenciana de la legislatura serà el 28 i 30 de setembre
-
Macroperació contra una xarxa de ciberestafadors que enviava més de 100.000 missatges falsos alhora des d'un 'call center'