Hisenda manté l’inici de la campanya de la renda l’1 d’abril
Entre les novetats d’enguany, hi ha una simplificació en la consignació dels immobles.
El període per a presentar la declaració de la renda de 2019 no variarà per motiu de la crisi sanitària del coronavirus. El Ministeri d’Hisenda manté l’1 d’abril com a data d’inici, segons publica aquest dijous el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).
Hisenda ha publicat els models de declaració de l’impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF) i de l’impost de patrimoni de 2019, que s’allargarà fins al 30 de juny a pesar que gran part dels tràmits administratius i tributaris han quedat afectats per la situació de pandèmia.
Una de les novetats de l’esborrany és que hi figura la simplificació de la consignació dels immobles propietat del contribuent, que ara figuraran en un únic apartat en què s’indicarà l’ús que s’ha fet de cada un durant l’exercici. També se simplifica la identificació del domicili fiscal del contribuent i la declaració de rendiments d’activitats econòmiques d’estimació directa.
Tots els contribuents podran accedir a l’esborrany de declaració a través del servei Renta Web, amb el certificat electrònic, cl@ve PIN o el número de referència, on es podrà modificar, confirmar i presentar.
Més llegit
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detenen una veïna de Chiva per botar-li foc a la parella mentre dormia
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies