El govern espanyol permet els enterraments abans de les 24 hores legals
La mesura respon al fet que el nombre habitual de morts a Espanya s'ha incrementat a conseqüència de la crisi de la Covid-19.
El govern espanyol permetrà l'enterrament, incineració o donació a la ciència de difunts abans de les 24 hores legals, pel fet que el nombre habitual de morts a Espanya s'ha incrementat arran de la crisi sanitària ocasionada pel coronavirus.
Així s'ha publicat aquest diumenge en el Butlletí Oficial de l'Estat, que estableix mesures excepcionals per a expedir la llicència d'enterrament i la destinació final dels cadàvers.
L'objectiu d'aquesta mesura és poder donar destinació final als cadàvers amb la major agilitat possible. Aquesta orde, de caràcter excepcional i temporal, no s'aplicarà en el cas de les defuncions en les quals hi haguera indicis de mort violenta.
La mesura es mantindrà durant tota la vigència de l'estat d'alarma, la qual cosa inclou les possibles pròrrogues.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent