El govern central reitera que el pròxim curs serà presencial
La condició és que “no hi haja un pas enrere” en la situació de la pandèmia.
El pròxim curs començarà amb classes presencials, seguint les recomanacions sanitàries que es dicten i sempre que no hi haja “un pas arrere” en la situació de la pandèmia.
Així ho ha assegurat aquest diumenge la portaveu del govern, María Jesús Montero, en la roda de premsa posterior a l’onzena videoconferència de presidents i presidentes autonòmics.
El Ministeri d’Educació i les comunitats s’estan reunint “de forma sistemàtica i continuada”, ha dit Montero, que ha recordat que les autonomies tenen la possibilitat, dins del seu marc competencial, d’acabar el curs “de la forma més adequada” i seguint les regles sanitàries.
Pel que fa al curs que ve, la portaveu de l’executiu ha afirmat que “s’estan preparant” i que “si tot va bé”, es podrà iniciar. Les classes seran presencials “si no hi ha cap pas enrere en la xifra de contagis”.
La ministra ha insistit que l’estat d’alarma no afecta les competències en matèria educativa i que durant aquestos mesos s’ha produït una major coordinació i un intercanvi de bones pràctiques. També ha assegurat que es treballarà per a reduir la bretxa digital, que afecta una part de l’alumnat.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
Més vist
-
11.07.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
11.07.2025 | Informatiu nit
-
11.07.2025 | Informatiu migdia
-
L'afició recorda amb Engonga el València CF dels anys 90 i els sobrenoms d'alguns jugadors
-
10.07.2025 | Informatiu nit | Esports
-
La història de superació de Vega: li van diagnosticar leucèmia amb només quinze mesos