La Generalitat es reuneix amb els hospitals privats, que reclamen millores laborals i protecció
La patronal del sector sol·licita mesures urgents i viabilitat econòmica davant la crisi de liquiditat.
El president de la Generalitat, Ximo Puig, i la consellera de Sanitat Ana Barceló es reuneixen aquest dimarts amb representants de la sanitat privada en un context en què els treballadors de la sanitat privada reclamen millores laborals i de protecció.
L'Aliança de la Sanitat Privada Espanyola (ASPE), patronal que representa el 80% dels hospitals privats, sol·licita mesures urgents i viabilitat econòmica davant la crisi de liquiditat provocada per l’emergència de la Covid-19.
Els sindicats del sector destaquen que treballen una mitjana de 200 hores més a l’any que en la sanitat pública i alerten també d’una gran manca de material de protecció.
A més, asseguren que la sanitat pública sí que està derivant pacients als hospitals privats valencians.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
La policia busca un grup de menors que van apallissar indiscriminadament almenys quatre persones a València
-
Nit de Cap d'Any freda i amb possibles plugims al litoral per a acomiadar 2025
-
Cap d'Any amb oratge estable i fred. Pluja i neu els primers dies del 2026?
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Puja un 14% l'administració de vacunes contra la grip en comparació amb l'any anterior