La Generalitat invertirà tres milions d’euros per a compensar les pèrdues en el transport públic per la Covid-19
España assegura que és necessari recuperar la confiança dels usuaris i garantir la prestació de serveis de manera segura.
El conseller de Mobilitat, Arcadi España, ha anunciat una partida de tres milions d’euros per a les empreses concessionàries de serveis públics de transport regular de persones per carretera que els ajude a compensar les pèrdues que la crisi sanitària per la Covid-19 ha causat en el sector.
A més, España ha qualificat de "bona notícia" els 800 milions que destinarà el govern central a les autonomies per al sector del transport i ha apuntat que s'usarà per a finançar el transport públic i compensar “ la caiguda de la demanda i la necessitat de comptar amb mitjans de transport públic segurs”.
El titular de Mobilitat ha valorat l'actitud col·laborativa d'un sector que travessa una situació "molt delicada" a conseqüència de la pandèmia sanitària. En aquest sentit, ha reconegut el paper que juga el transport públic en la "normalitat millorada" i ha ressaltat que la seua “disposició i voluntat” està sent bàsica per a garantir la continuïtat de la prestació d'un “servei públic fonamental".
En aquest sentit, ha assegurat que és imprescindible "recuperar la confiança dels usuaris i usuàries i treballar al costat de les empreses del sector per a garantir la prestació de servei de manera segura, complint amb totes les garanties sanitàries".
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Tota la informació actualitzada del sorteig extraordinari de la Loteria de Nadal
-
Génova aprova una gestora en el PP valencià presidida per Pérez Llorca i amb Carlos Gil en la secretaria general
-
Mislata, Alaquàs i València pessiguen 600.000 euros del primer quart: 78477
-
La grossa passa de llarg de la Comunitat Valenciana
-
Milagros Tolón substituïx Pilar Alegría com la nova ministra d'Educació i Elma Saiz serà la portaveu del govern espanyol
-
La província d'Alacant, la més beneficiada pels 47,5 milions de la loteria de Nadal que arriben a municipis valencians