La Fiscalia d'Alacant investigarà la vacunació irregular d'alcaldes i regidors
Figuren càrrecs públics que pertanyen tant al PP com al PSPV-PSOE.
La Fiscalia d'Alacant ha ordenat obrir diligències d'investigació per a esclarir les circumstàncies en les quals es va produir l'administració de la vacuna contra la Covid-19 de diversos alcaldes i regidors de la província.
Entre ells figuren l'alcalde de la Nucia i diputat provincial, Bernabé Cano (PP); l'alcalde del Verger, Ximo Coll (PSOE); l'alcaldessa dels Poblets, Carolina Vives (PSOE); el regidor de Sanitat d'Oriola, José Galiano (PP); el regidor de Sanitat de Benejússer, José Antonio García (PSOE), i la ja exregidora de Sanitat i Benestar Social de Dénia, Cristina Morera (PSOE), que va presentar la seua dimissió i renúncia al càrrec la setmana passada.
Així, la decisió d'obrir diligències s'adopta després de la denúncia presentada per dos activistes veïnals de la ciutat d'Alacant, en la qual asseguraven haver tingut coneixement de la suposada vacunació irregular d'aquesta relació de càrrecs públics i s'emplaçava a investigar l'existència de possibles anomalies.
Més llegit
-
El primer premi del sorteig de Reis cau en una vintena de pobles valencians
-
Troben el cos d'un dels dos menors desapareguts i el vaixell en el qual va naufragar la família valenciana a Indonèsia
-
Dos persones ferides en l'explosió d'un fornet de gas en una autocaravana aparcada a un camping del Campello
-
Nit gèlida a l’interior amb temperatures que ronden els huit graus negatius als Ports, l’Alt Palància o el Racó d’Ademús
-
La primera ministra danesa diu que "tot s'acabarà" si els Estats Units ataquen Groenlàndia
-
Castelló de Rugat repartix quatre milions del primer premi: “Els hem venut tots per finestreta, a particulars, a excursionistes..."