Espanya acumula quasi 10.800 nous contagis i 241 víctimes més de coronavirus
Madrid concentra més de 47.000 infeccions i Catalunya 30.850, segons el balanç del Ministeri de Sanitat.
Espanya suma 10.799 contagis més aquest dimarts i 241 defuncions, segons el balanç diari del Ministeri de Sanitat. D’aquests casos, més de 3.100 s’han diagnosticat en les últimes 24 hores. Els nous contagis són un terç dels comunicats ahir dilluns, que recollien les dades del cap de setmana.
Amb les xifres notificades aquest dimarts, el conjunt del país ha registrat 682.267 infeccions des del començament de la pandèmia, mentre que el nombre de morts, des què es va iniciar, creix fins als 30.904.
Quant a la localització dels nous pacients amb coronavirus diagnosticats en la última jornada, Madrid novament es converteix en la comunitat que presenta més contagis (953), seguida per Navarra (348) i Andalusia (335).
Un total de 159 pacients han ingressat en les unitats de cures intensives (UCI) de tot el país al llarg de la última setmana, mentre que el total de persones ingressades en els últims set dies ascendeix a 2.357. Des del començament de la crisi sanitària, el coronavirus ha portat fins als hospitals més 145.000 persones contagiades, 145.008 concretament, segons les dades facilitades pel Ministeri que dirigeix Salvador Illa.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
MAPA | Consulta el preu de la gasolina en la teua localitat a la Comunitat Valenciana
-
La pluja deixa més de 80 l/m² a Xàbia i Dénia i provoca incidències al Baix Segura