El Consell destina 30 milions a ajudes per a rehabilitar i reformar habitatges
Es podran sol·licitar telemàticament a partir d'aquest divendres i fins al pròxim 30 de juny.
La Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica ha consignat més de 30 milions d'euros per a ajudes a la rehabilitació d'edificis i la reforma de banys, cuines i millora de l'accessibilitat a l'interior dels habitatges, contemplades en el Pla Renhata.
Les ajudes es podran sol·licitar telemàticament a partir d'aquest divendres i fins al pròxim 30 de juny, encara que aquesta última data es veurà ampliada en funció dels dies que estiga decretat l'estat d'alarma.
El vicepresident segon i conseller del ram, Rubén Martínez Dalmau, ha indicat que aquestes ajudes són “fonamentals per a la fase de reconstrucció després de la crisi sanitària de la Covid-19, ja que serviran per a estimular el sector de la construcció i la ceràmica”.
Podran optar a les ajudes tant les obres ja finalitzades, com les que estiguen en projecte o en curs en el moment de la sol·licitud i esperen acabar-se en un termini màxim de sis mesos.
Aquest és el quart exercici consecutiu que es publiquen aquestes ajudes, de les quals des de 2017 s’han beneficiat més de 2.000 famílies.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Mor un home després de caure un camió sobre una casa a Finestrat