La Carrera de la Dona virtual reuneix més de 13.000 persones
La prova s’ha transformat en un programa on han col·laborat diverses esportistes.
Més de 13.000 persones han seguit en directe aquest diumenge, a través del canal Youtube i les xarxes socials la Carrera de la Dona virtual, reconvertida en un programa on han participat esportistes com Carolina Marín, Mireia Belmonte o Joana Pastrana.
La proposta ha aconseguit recaptar 7.500 euros en donacions, que es destinaran a l’ONG Metges sense Fronteres.
El circuit 2020 de la Carrera de la Dona, que l’any passat va reunir prop de 14.000 corredores, devia haver començat aquest diumenge a València, però el coronavirus ho ha fet impossible.
En el seu lloc, a partir de les 11 del matí i durant una hora, s’ha programat una manifestació virtual solidària que ha combinat els exercicis de ball, zumba i ioga amb els missatges d’esportistes i altres personalitats
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser
-
Calor i tempestes de vesprada
-
Detenen a València un home altament radicalitzat que difonia propaganda de Hamàs
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent