Benidorm farà tests ràpids per a conéixer la situació real de la pandèmia
Les proves es realitzaran a agents de policia, membres de protecció civil, funcionaris municipals i treballadors d’empreses essencials.
Benidorm farà tests ràpids per a conéixer la situació real de la pandèmia a partir d’aquest divendres. L’àrea de l’Hospital de la Marina Baixa, a la qual pertany la ciutat, és una de les que més casos té a la Comunitat Valenciana.
Les proves, que es fan al Palau d’Esports de la ciutat, es desenvoluparan en tres fases, gràcies als tests subministrats per l’Hospital IMED Levante. El primer torn serà per als agents de la Policia Nacional, Local i els membres de Protecció Civil que ajuden les persones sense llar acudiran a fer-se el test, i en primer lloc se’ls farà als que presenten símptomes.
En la segona fase, les proves es faran als voluntaris de la xarxa d’ajuda col·lectiva i als funcionaris municipals de Benidorm que encara acudeixen a treballar.
També se’ls farà el test, en una tercera etapa, a la resta del personal municipal, els treballadors de les empreses essencials i els dels establiments que empara el decret de l’estat d’alarma.
Així mateix, l’Ajuntament de Benidorm també té previst fer tests massius a majors de 65 anys, a persones en risc d’exclusió social i en l’atur, i els resultats de les proves que es faran s’enviaran a la Conselleria de Sanitat.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
La campanya de vacunació començarà el 28 de setembre a la Comunitat Valenciana
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
El valencià Guitarricadelafuente estrena "La nieve", el tema musical principal de ‘La bola negra’
-
Amenaça de cremar amb gasolina el seu excap i es bota foc a si mateix per accident a Almassora
-
MAPA | El preu de la gasolina trenca la barrera dels 2 € en prop del 40% dels assortidors de la Comunitat Valenciana