Directes
Ara en la televisió
À PUNT NOTÍCIES MIGDIA
Ara en la ràdio
LES NOTÍCIES DEL MIGDIA

Baixa lleugerament la xifra de nous contagis a Espanya, fins a 529 en les últimes 24 hores

El total de persones afectades per Covid-19 és de 266.194 persones, 1.300 més respecte del balanç de dilluns.

Incidència del coronavirus a Espanya / À Punt NTC

La xifra de nous contagis per coronavirus a Espanya baixa lleugerament. Després de notificar-se ahir dilluns 685 casos en les últimes 24 hores, aquest dimarts la dada ha descendit fins a 529. Tot i això, la xifra total de persones que s’han contagiat des de l’inici de la pandèmia ha augmentat en 1.358 casos respecte dilluns, fins a un total de 266.194.

Segons l’últim balanç del Ministeri de Sanitat, s’han registrat 9 morts amb Covid-19 els últims set dies, una més que dilluns i s’ha actualitzat el nombre total de morts des de l’inici de la pandèmia a 28.424.

A més, augmenten les hospitalitzacions dels últims set dies, que se situen en 268, 31 més que dilluns. Tot i això, baixa el nombre de pacients ingressats a l’UCI durant l’última setmana, ja que n’hi ha 13. A causa de la Covid-19, un total de 126.113 persones han necessitat hospitalització durant la crisi sanitària, de les quals 11.733 van haver d’ingressar en les unitats de cures intensives.

També et pot interessar

Veure totes les activitats