Les Arts suspén l’obra ‘Falsfaff’ per casos de coronavirus en l’equip de producció
En un comunicat, des de Les Arts han informat que ja s’han activat tots els protocols sanitaris.
El Palau de les Arts Reina Sofia acaba d’anunciar que suspén les representacions de l’obra Falsfaff, de Verdi, per haver detectat casos de coronavirus en l’equip de producció. En un comunicat, s’ha informat que ja s’han activat els protocols sanitaris i se sotmetrà a control a tot el personal vinculat amb l’obra. Se suspenen, per tant, les representacions previstes per als dies 21, 24, 27, 29 i 31 de gener.
Des de Les Arts s’ha comunicat que la detecció ha sigut possible a causa dels controls sanitaris establits en el centre, i pels quals tots els integrants de cada espectacle programat reben un seguiment “adequat” de prevenció i detecció, a més de les pertinents mesures de seguretat, com “presa de temperatura, mesures de distanciament i utilització d’elements de protecció”. A més, s’ha recalcat que Les Arts té establit un protocol de cribratge per PCR setmanal per als solistes, director d’orquestra, equip creatiu i figuració.
Depenent de l’evolució de la situació i dins del termini estipulat pels protocols sanitaris, el centre també decidirà la possible reubicació de les funcions dins de la programació de la temporada present. Quant a les entrades que ja estaven adquirides, durant els pròxims dies Les Arts informarà de les diferents opcions de devolució o canvi de les localitats.
Més llegit
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Luiz Júnior condemna el Villarreal a Londres
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
La jutgessa de la dana amplia la investigacio sis mesos més
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA