Ajornen l'obra de Sagunt a Escena ‘Eduardo II, Ojos de Niebla’ per l’augment de contagis
De moment es mantenen la resta d’espectacles, per tindre aforament menor.
Les autoritats sanitàries han determinat que se suspenga l'obra de Sagunt a Escena Eduardo II. Ojos de Niebla, programada per a aquest cap de setmana al teatre romà, a causa de l’augment de contagis per coronavirus a la Comunitat Valenciana, que aquest dimecres ha notificat la xifra més alta (829) des de l’inici de la pandèmia.
De moment, es mantenen la resta d'espectacles de la programació de Sagunt a Escena, ja que per tindre aforament menor no presenten problema en principi, segons ha indicat l’Institut Valencià de Cultura.
L'espectacle de la cantaora Mayte Martín, Déjà vu, que estava programat per a aquest dimarts, ja va quedar ajornat també per recomanació de les autoritats sanitàries.
Més llegit
-
Troben un cadàver sense cames a la planta de reciclatge de Paterna
-
Malestar entre els usuaris de Rodalia perquè els trens que ixen de Gandia i Xàtiva pararan a Albal durant les mascletaes
-
Suspenen la mascletà i el concurs de paelles de la Magdalena pel mal oratge
-
El fill de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca confirma al jutge la versió del pare
-
Mascletà en directe del dimarts 10 de març de les Falles 2026 de València
-
Transport públic 24 hores a València i l'àrea metropolitana en Falles: consulta com t'hi pots moure estes festes
Més vist
-
10.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - Pirotècnia Crespo
-
09.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Turís
-
GALERIA | Visita totes les gaiates de les Festes de la Magdalena del 2026
-
09.03.2026 | 09.03.2026 | La bandaLa banda
-
10.03.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
09.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge