25.595 contagis a Espanya, segon dia consecutiu de rècord
El Ministeri de Sanitat també ha reportat 239 morts més.
Per segon dia consecutiu, es torna a batre el rècord de contagis per coronavirus registrats a Espanya. Segons l'últim informe del Ministeri de Sanitat, s'hi sumen 25.595 contagis i 239 víctimes mortals. Es tornen a superar les xifres del dia anterior i s'estableix un nou rècord de contagiats en un sol dia.
Dels nous contagis, ahir se'n van diagnosticar 9.723. Madrid, Catalunya, Aragó i el País Basc continuen la tendència de ser les autonomies que més casos reporten. Des que va començar la pandèmia, Espanya acumula 1.185.678 casos confirmats.
Als hospitals de tot Espanya hi ha actualment 18.162 hospitalitzats per Covid-19, que són 642 més que la vespra. D'aquest total, 2.404 estan a la unitat de cures intensives, on ocupen 76 llits més que en la jornada anterior.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura