211 detencions i 19.087 sancions a la Comunitat Valenciana durant la quarantena
En el pont de Setmana Santa s’intensifiquen els controls d’eixides a les grans ciutats i municipis litorals per a evitar desplaçaments que no són necessaris.
La Policia Nacional ha detingut a la Comunitat Valenciana 211 persones i ha imposat 19.087 sancions per incomplir les normes dictades en el reial decret que regula l’estat d’alarma a tot Espanya. Dimecres passat, dia 8, va ser el dia que més actes se’n van alçar (1.081 en total), segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana.
Recentment detingueren un home a Elx per un delicte de desobediència greu, ja que hi acumulava 32 denúncies per haver-se botat reiteradament el confinament. D’altra banda, en un dels controls establits, els agents interceptaren a Sagunt una parella que anava de pícnic sense atendre les limitacions de moviment i que va ser detectada gràcies a la intervenció de l’helicòpter de la Policia Nacional.
Aquests dies festius s’han intensificat els controls de vigilància selectius d’accessos i eixides tant a València, Alacant i Castelló com a les localitats susceptibles de tindre segones residències per a evitar així desplaçaments que no són necessaris.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina