À Punt torna a la Maestranza este dijous per a oferir la correguda de Manzanares, Roca Rey i Zulueta

L’exhibició de Morante de la Puebla del passat 16 d’abril va estar seguida per 122.000 espectadors amb una quota de pantalla del 4,7%

El programa taurí La plaça ha canviat als diumenges a les 13.15 hores

José Mari Manzanares toreja este dijous en À Punt
José Mari Manzanares toreja este dijous en À Punt / Departament de Comunicació

Després de l’exhibició del torero sevillà Morante de la Puebla, el passat 16 d’abril, À Punt torna a la Fira d’Abril de Sevilla per a retransmetre una espectacular correguda de bous este dijous 23 d’abril a partir de les 18.30h.

El cartell estarà conformat per José Marí Manzanares, l’hereu de llegenda alacantí, Roca Rey, un ídol mundial de la tauromàquia que el passat divendres 17 d’abril va aconseguir una orella en esta Fira, i la jove promesa sevillana Javier Zulueta. La ramaderia triomfadora de la passada fira de Falles de Victoriano del Río serà l’encarregada d’aportar els bous.

L'alacantí José Marí Manzanares
L'alacantí José Marí Manzanares / Departament de Comunicació
Roca Rey és l'ídol del moment
Roca Rey és l'ídol del moment

Tornen els bous a À Punt després de l’espectacular correguda del passat dijous 16 d’abril. Una actuació memorable del número 1 del món, Morante de la Puebla, que va congregar a 122.000 espectadors, la qual cosa va fer pujar la quota de pantalla fins el 4,7% d’audiència. La radiotelevisió pública continua donant suport a una demanda dels espectadors de la Comunitat Valenciana que al març ja van acollir ben bé les fires de Falles i de la Magdalena de Castelló.

Roca Rey torna a Sevilla
Roca Rey torna a Sevilla

De nou, la retransmissió d’À Punt comptarà amb la conducció del periodista Jorge Casals, presentador del programa taurí La plaça, i els comentaris del torero valencià Manolo Carrión. Este programa ha canviat de dia d’emissió i ha passat als diumenges a les 13.15 hores.

També et pot interessar

stats