Els porcs senglars també es refresquen... al port de Dénia

La Comunitat Valenciana presenta una sobrepoblació de javalins en més del 80% dels municipis

Porcs senglars al port de Dénia

Dénia ha rebut la visita hui d'uns banyistes ja no tan inusuals. Uns porcs senglars han arribat fins al port i s'han llançat a l'aigua per a, segurament, combatre les altes temperatures que estan calfant estos dies el territori valencià.

En les imatges gravades per un veí es veu com els mamífers ronden les instal·lacions del port fins que se submergeixen a l'aigua amb un bot des del moll. Després es desplacen dins de l'aigua fins a una vora de roques per on s'enfilen i ixen.

La Comunitat Valenciana és un dels territoris on hi ha sobreabundància de porcs senglars i en l'última actualització la Conselleria d'Agricultura ja va marcar fins a 440 municipis que la pateixen. Una situació que continua augmentant i que comporta problemes relacionats amb l'impacte en els cultius i nuclis urbans.

També et pot interessar

stats