Una víctima mortal i una xiqueta ferida en un accident a Picanya
És la segona persona que mor en les carreteres valencianes aquesta setmana
Un home de 51 anys ha mort i una xiqueta d'11 anys ha resultat ferida en un accident de trànsit al quilòmetre 3 de la CV-36, al terme de Picanya (Horta Sud). En arribar els serveis mèdics van confirmar la defunció de l’home i van aconseguir estabilitzar la menor, a qui van traslladar posteriorment a l’hospital La Fe de València, segons han confirmat fonts del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).
Els serveis sanitaris van rebre l’avís vora les 21:00 hores. Fins al lloc de l’accident es van desplaçar dues ambulàncies. L’equip mèdic va estabilitzar la xiqueta, d'11 anys, després de diverses maniobres i, posteriorment, la van traslladar per politraumatisme al centre hospitalari.
L’home, per la seua banda, ja havia mort quan els serveis sanitaris van arribar. És la segona víctima mortal de les carreteres valencianes en només cinc dies. Dilluns, un motorista de 35 anys va morir en un xoc contra una palmera en la CV-905, a Torrevella (Baix Segura). Aquesta mateixa jornada va haver-hi altres dos accidents en què van resultar ferides altres cinc persones.