Un home mort en una baralla multitudinària a Aldaia

La policia ha arrestat dos persones, que podrien ser okupes d'una caseta on ha ocorregut el presumpte homicidi, i no es descarta que en les pròximes hores hi haja més detinguts

Agents de la Guàrdia Civil, al fons, junt a la caseta pròxima a un polígon d'Aldaia on han passat els fets
Agents de la Guàrdia Civil, al fons, junt a la caseta pròxima a un polígon d'Aldaia on han passat els fets / À Punt NTC

Un home ha apunyalat mortalment un altre en una baralla multitudinària que ha tingut lloc en una caseta pròxima a un polígon industrial d’Aldaia, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil a À Punt. Sembla que l'agressor ha ferit amb una arma blanca la víctima.

Ara per ara es desconeix el mòbil d’este enfrontament mortal, que ha passat poc abans de les onze del matí, i no es descarta que els implicats foren ocupes d’esta nau. La policia ha detingut dos persones, una xifra que podria ampliar-se en les pròximes hores.

La policia judicial s'ha desplaçat al lloc dels fets per a prendre mostres de la investigació, que ha assumit la Guàrdia Civil.

Estem treballant per a ampliar esta informació.

També et pot interessar

stats