Un guàrdia civil mort i dos ferits després de xocar dos embarcacions de l'Institut Armat quan perseguien una narcollanxa a Huelva

Un dels dos ferits està en estat greu, segons informa el cos

Una patrullera de la Guàrdia Civil, en una imatge d'arxiu
Una patrullera de la Guàrdia Civil, en una imatge d'arxiu / Guàrdia Civil

Un agent ha mort després de xocar dos embarcacions del Servei Marítim de la Guàrdia Civil mentre perseguien una narcollanxa a la costa de Huelva, segons ha informat la Benemèrita.

Dos agents més del cos han resultat ferits, un d'ells en estat greu i un altre per ferides lleus. Des de l'Institut Armat han lamentat la defunció i han desitjat "una ràpida recuperació" als ferits.

En febrer del 2024, dos guàrdies civils (Miguel Ángel González i David Pérez Carracedo) van perdre la vida i quatre agents més van resultar ferits al port de Barbate (Cadis) després que els atropellara una narcollanxa.

També et pot interessar

stats