Troben mort un resident britànic en una zona d’obres d’un hospital privat de Benidorm

La víctima, de 54 anys, va ser localitzada per la Policia Nacional quatre dies després que la seua parella en denunciara la desaparició

Pete Jackson, de 54 anys, vivia des de feia tres anys a Benidorm / À Punt NTC

La Policia Nacional ha trobat el cadàver d’un home de 54 anys, de nacionalitat britànica, en una zona d’obres d’un hospital privat de Benidorm, quatre dies després que la seua parella denunciara la seua desaparició.

Segons fonts policials, la víctima, Pete Jackson, residia a Benidorm des de feia tres anys i havia ingressat recentment en el centre sanitari. En un moment donat, el personal va comprovar que no es trobava a l’habitació i va pensar que se n’havia anat per voluntat pròpia, com ja havia passat en una ocasió anterior.

El cadàver va ser localitzat en un pati interior estret i allargat, que acull les instal·lacions elèctriques de la clínica. Pel que sembla, l’home va intentar recuperar algun objecte personal que li havia caigut i va quedar atrapat en esta zona.

Les primeres investigacions i l’autòpsia han determinat que la causa de la mort va ser asfíxia i no una descàrrega elèctrica, com podria haver-se sospitat pel lloc on es trobava. L’hospital ha declinat fer declaracions, ja que el cas està actualment sota investigació.

Els fets van ocórrer el passat 7 de febrer, però el cos no va ser trobat fins al dia 11, després que la Policia Nacional realitzara diverses investigacions, inclosa la revisió de càmeres de seguretat del centre.

També et pot interessar

stats