Temperatures en ascens que superen la barrera dels 30 °C

Les temperatures màximes de la jornada s'han registrat a Llocnou d'en Fenollet (31,6 °C), La Pobla Llarga (31,3°C) i Oliva (31,2 °C)

Platja de Llevant de Benidorm, este diumenge
Platja de Llevant, a Benidorm, este diumenge / À Punt NTC

Lluny de baixar, les temperatures pujaran un escaló més els pròxims dies. Si este dissabte les temperatures han fregat els 30 graus, amb la màxima de 29,2 °C, este diumenge directament ha superat la barrera en una trentena de municipis valencians.

El màxim de la jornada s'ha registrat a Llocnou d'en Fenollet (Costera), amb 31,6 °C. L'han seguit la Pobla Llarga, amb 31,3 °C (Ribera Alta); Oliva (Safor), amb 31,2 °C, Anna (Costera), amb 31,1 °C, i Xàtiva (Costera), amb 31 °C. Per a dilluns s'espera que alguns punts d'interior pugen a 32 graus en ple mes d'abril.

El cel valencià lluïx este diumenge pràcticament ras, amb nuvolositat d'evolució diürna a l'interior del terç nord, on no es descarta algun ruixat ocasionalment amb tempesta a la vesprada. Al litoral, per altra banda, es registren intervals de núvols baixos.

La pujada del termòmetre ja es reflectix a les platges valencianes, que s'omplin de locals i turistes. A les platges de Benicàssim, Benidorm, Santa Pola i València.

A més, el nivell de preemergència per incendis forestals és alt en bona part de la Comunitat Valenciana este diumenge. Concretament hi ha risc alt en tota la província de València i al nord de la d'Alacant.

També et pot interessar

stats