Sanitat reforça amb 121 professionals el Departament de Salut de Torrevella
Demà s'obrirà de nou la borsa de treballadors i treballadores perquè les persones interessades puguen optar a pròximes places vacants
El Departament de Salut de Torrevella (Baix Segura) encara la seua primera setmana de gestió pública amb un reforç en la plantilla de 121 professionals sanitaris, una xifra que segons informa la Conselleria de Sanitat Universal anirà ampliant-se al llarg dels pròxims dies.
Els llocs vacants "s'aniran cobrint en funció de les necessitats que es detecten en els diferents serveis", segons ha explicat la gerent del departament, M. Pilar Santos. Les categories a les quals s'ha adherit el personal són atenció primària, diverses especialitats no quirúrgiques com psicologia o oncologia, auxiliars d'infermeria, auxiliars administratius, zeladors i infermeria, on s'ha destinat la major part de les incorporacions amb 46 persones.
Després de la convocatòria extraordinària que la conselleria va obrir al setembre per a categories deficitàries d'aquest departament de salut, en el qual es van inscriure més de 6.000 persones, demà s'obrirà de nou per a "oferir l'oportunitat als i les professionals que vulguen ocupar un lloc de treball en aquest departament", ha informat la directora general de Recursos Humans, Carmen López.
Recursos Humans ha creat 1.888 llocs de treball per a conformar la plantilla del departament, dels quals s'han subrogat com a personal laboral a extingir un total de 1.079 treballadors de Ribera Salut. La plantilla actual es completa amb 71 treballadors estatutaris de la Conselleria de Sanitat Universal, que ja treballaven en el departament abans de la seua tornada a la gestió pública, i el reforç d'aquests primers dies.
En aquesta nova etapa M. Pilar Santos estarà acompanyada, inicialment, per Julia López Arenas com a directora d'Infermeria, Juan Mañogil com a director d'Infermeria d'Atenció Primària, Francisco Rodríguez Perelló com a subdirector d'Infermeria i Joaquín Vela Fernández com a director mèdic d'Atenció Primària.