Mor una treballadora municipal a Borriana després d’un accident amb un camió de l’Ajuntament

El sinistre, ocorregut a l’avinguda de Cañada Blanch, s’ha produït després que un vehicle particular col·lidira contra un camió de Via Pública

Els bombers del Consorci Provincial de Bombers de Castellójunt al camió implicant en l'accident
Els bombers del Consorci Provincial de Bombers de Castellójunt al camió implicant en l'accident / X: @BombersDipcas

Una treballadora de l’àrea de Via Pública de l’Ajuntament de Borriana ha mort este dimarts després d’un accident registrat a l’avinguda de Cañada Blanch, a l’altura del Camí Fondo, quan un vehicle particular ha col·lidit contra un camió municipal. A més, un home de 83 anys ha resultat ferit amb contusions i ha sigut traslladat a un centre de salut en una ambulància de suport vital bàsic.

Segons ha informat el consistori en un comunicat, fins al lloc del sinistre s’han desplaçat efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, ambulàncies SAMU, patrulles de la Policia Local de Borriana i membres de l’equip de govern municipal per a coordinar el seguiment de la situació.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) havia informat inicialment que l’accident implicava un cotxe i un camió i que una dona havia sigut atropellada. L’equip mèdic del SAMU només ha pogut confirmar la mort de la víctima.

Investiguen les causes del sinistre

Les forces de seguretat i les autoritats competents investiguen ara les causes de l’accident. Segons les primeres hipòtesis, el turisme hauria impactat contra el camionet de Via Pública, que estava al costat de la calçada, i el xoc hauria acabat atropellant la treballadora municipal.

L’Ajuntament de Borriana ha traslladat el condol i suport als familiars, companys i amistats de la treballadora morta.

Dos dies de dol oficial

L’alcalde de Borriana, Jorge Monferrer Daudí, ha decretat dos dies de dol oficial, durant els quals les banderes del consistori onejaran a mitja asta.

A més, ha convocat un minut de silenci este dimecres a les 12:00 hores davant de l’ajuntament i s’han suspés els actes previstos per a divendres en honor de la patrona dels funcionaris.

També et pot interessar

stats