L’incendi d’un camió genera retencions a l’A-3 a l’altura de Xirivella
El sinistre talla un carril en direcció Madrid i causa vora dos quilòmetres de retencions
Un camió del fem incendiat ha obligat a tallar la circulació d’un dels carrils de l’A-3 en direcció cap a Madrid a l’altura de Xirivella (Horta Sud) passades les 15:00 hores d'este dilluns.
Segons informació de la Direcció General de Trànsit (DGT) hi ha circulació lenta des del quilòmetre 350 fins al 351,8.
En l’extinció del foc treballen una dotació de Paterna (Horta Nord) amb sergent i una altra de Catarroja (Horta Sud).
Segons ha pogut saber À Punt, les retencions de trànsit es mantindran fins que es retire el camió cremat amb una grua.