Metrovalència recupera la circulació en la línia 1, interrompuda de vesprada este dilluns per un atropellament
Els trens de Metrovalència tornen a circular pel tram entre Empalme i Bétera
Metrovalència ha restablit la circulació que havia hagut d'interrompre esta vesprada entre Empalme i Bétera, així com entre Empalme i Seminari, a conseqüència d’un atropellament que ha causat la mort a un home a Burjassot. La incidència ha sigut comunicada a través del perfil oficial del servici a la xarxa social X.
Els fets han tingut lloc entorn de les 16:00 hores d’este dilluns, al pas a nivell del carrer Mariano Ribera, a pocs metres de l’estació de Godella. Els efectius d’emergència han precintat la zona i la circulació ha quedat interrompuda durant aproximadament dos hores, fins que s’ha procedit a l’alçament del cadàver. Metrovalència ha informat que a les 18:03 hores el servici ja funcionava amb total normalitat.
Este atropellament suposa el segon sinistre mortal consecutiu en la xarxa, després del que es va produir este diumenge a Museros.