Hospitalitzat un home per l'envestida d’un bou a Paiporta
El fet arriba enmig d’una polèmica entre Compromís i el PSPV per la celebració d’actes taurins
Un bou ha envestit un home de 44 anys durant els actes taurins que se celebren a Paiporta (Horta Sud) durant aquest cap de setmana. A l’home l'han traslladat a l’hospital i es troba fora de perill.
El fet arriba enmig d’una polèmica que enfronta Compromís i el PSPV, socis de govern, en relació amb la celebració d’actes taurins al poble després que els autoritzara l’alcaldessa, la socialista Maribel Albalat.
En el darrer ple municipal, Compromís va presentar una moció per a declarar que la població siga "amiga dels animals" i, per tant, contrària a qualsevol classe de maltractament animal, fet que exclou la celebració d’actes tauris o circs amb animals.
La moció es va rebutjar amb els vots en contra dels socialistes, el Partit Popular i Ciutadans.
Aquesta crisi se suma al clevill obert al si del govern municipal arran de la recuperació dels bous al carrer el mes de juny passat.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places