La Generalitat ha instal·lat 141 caixers en poblacions sense servei bancari
La iniciativa de l'Agència Valenciana Antidespoblament "trau de l’exclusió financera" 73.000 persones
La Generalitat ha instal·lat 141 caixers en poblacions valencianes que no tenien servei bancari i traient així "de l'exclusió financera" quasi 73.000 persones que no disposaven d'aquest servei. Amb aquest programa de l'Agenda Valenciana Antidespoblament (Avant) s’han destinat un total de huit milions d'euros.
"Aquesta iniciativa ha marcat un abans i després en la lluita contra el despoblament", afirma Jeannette Segarra, directora general d’Avant, "gràcies a la instal·lació d'aquests caixers, els habitants d'aquests municipis podran accedir a serveis financers bàsics, una cosa que resulta imprescindible per a qualsevol persona".
Amb la instal·lació de sis nous caixers automàtics en els municipis de Barxeta (Costera), l’Énova (Ribera Alta) i Benafigos (Alt Maestrat) i en els nuclis de la Barraca d'Aigües Vives a Alzira (Ribera Alta), Forn d’Alcedo a València (Horta) i el Romaní a Sollana (Ribera Baixa) s’ha completat el mapa d’actuació del programa.
Segons informa Avant, totes les poblacions que han sol·licitat aquest servei a la Generalitat compten ara amb un caixer automàtic, una mesura que Segarra titla de "molt important per als municipis de l'interior".
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
El nou pla d'inversions d'Aena que s'anuncia este dijous impulsarà les ampliacions dels aeroports d’Alacant i València