Detingut un home de 26 anys com a presumpte autor de la mort d'un altre home a Russafa
Els fets han ocorregut al voltant de les 14:00 hores a una barberia del barri de Russafa
Agents de la Policia Nacional han detingut fa escassos minuts a València un home de 26 anys com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi, després, pel que sembla, d'apunyalar mortalment un altre home, segons ha explicat el cos policial en un comunicat.
Els fets han ocorregut al voltant de les 14:00 hores en una barberia del barri de Russafa, quan agents de seguretat ciutadana han arribat a un establiment comercial situat al barri de Russafa, on un home hauria patit una agressió amb arma blanca que li hauria causat la mort.
Agents del Grup d'Homicidis de la Brigada Provincial de Policia Judicial de València s'han fet càrrec de la investigació dels fets i efectius de Policia Científica estan al lloc de l'assassinat per a dur a terme l'oportuna inspecció ocular.