Detingut a Onda per perseguir transeünts amb un ganivet
L’home està acusat d’amenaçar una parella
La Policia Local d'Onda (Plana Baixa) ha detingut a un home per presumptament perseguir pels carrers de la localitat a ciutadans amb un ganivet, segons han confirmat a Europa Press fonts municipals.
Durant la matinada del passat diumenge, es va rebre un avís que alertava d'un home armat amb un ganivet que perseguia un altre home i una dona.
Els testimonis van manifestar que un home amb camiseta esportiva, pantalons curts blaus i tatuatge al braç dret va amenaçar a una parella amb un ganivet.
Es va localitzar al presumpte autor en el seu domicili, coincidint amb la descripció facilitada. Després de registre corporal, es va trobar l'arma blanca utilitzada i es va procedir a la seua detenció per un presumpte delicte d'amenaces greus amb arma blanca.