Desallotjaments, rescats i més de cinquanta carreteres afectades: els efectes de la borrasca Francis a Espanya
El temporal complica l'arribada dels Reis, amb nombroses incidències per la pluja, la neu i les baixes temperatures
La borrasca Francis deixa este dilluns un mar d'incidències a Espanya per la pluja, la neu i les baixes temperatures. Hi ha afectades més de cinquanta carreteres amb greus problemes a Catalunya i Terol i també s'hi han hagut de desallotjar poblacions per inundacions a Andalusia esta matinada.
A Catalunya ha nevat en cotes baixes i això complica molt la circulació a Lleida, Tarragona i Barcelona. Problemes també Terol, que es reproduïxen al centre i al nord de la Península. A ciutats com Toledo, Segòvia o Madrid s'ha despertat amb una fina capa de neu i a la serra la Guàrdia Civil ha hagut de practicar més de deu rescats.
A la localitat de Cártama, a Màlaga, esta nit han desallotjat el veïnat per la crescuda del riu. A Cadis, el perill del riu també ha obligat a desallotjar uns 500 veïns. El temporal manté les alertes en una vesprada que es preveu molt freda amb pluja i neu que complicaran la mobilitat per carretera.