La neu obliga a tallar quatre vies a l’extrem nord: revisa en temps real el mapa de les carreteres afectades

Es prohibix la circulació per l'N-232, a l’altura de Morella, i per altres tres autonòmiques de l’Alt Maestrat i els Ports

La neu obliga a tallar diverses carreteres del nord de la Comunitat Valenciana i condiciona la circulació en unes altres
La neu obliga a tallar diverses carreteres del nord de la Comunitat Valenciana i condiciona la circulació en unes altres / Conselleria d'Infraestructures

Quatre carreteres de la xarxa viària valenciana, una nacional i tres autonòmiques, estan tallades a causa de l’acumulació de neu. Convé que aquells conductors que hagen de fer desplaçaments imprescindibles s'informen abans d'eixir de les carreteres de la ruta que poden estar afectades i que poden vore's en el mapa inserit més avall.

Segons la Direcció General de Trànsit (DGT), estan tallades l'N-232, que unix Vinaròs amb la cornisa cantàbrica, al terme de Morella. Pel que fa a la xarxa autonòmica, està prohibit el pas per neu a la CV-12, a Santa Elena; a la CV-14, a Primera del Riu, també al terme de Morella; i a la CV-15, a Ares del Maestrat.

En estes carreteres, la Conselleria d’Infraestructures afig que està condicionada la circulació per la neu la CV-128, a l’Alt Maestrat.

També et pot interessar

stats