El sultà d'Oman serà rebut esta setmana pels reis i per Pedro Sánchez en una visita d'estat
Haitham bin Tariq comença este dimarts una visita per primera volta a Espanya des que va prendre el càrrec el 2020 després de la mort del seu predecessor
El sultà d'Oman, Haitham bin Tariq al-Said, fa esta setmana una visita d'Estat a Espanya i serà rebut pel rei Felip VI i la reina Letícia, així com pel president del govern, Pedro Sánchez, segons ha detallat la Moncloa en un comunicat.
Durant la visita, que s'iniciarà este dimarts i durarà fins dijous, el sultà d'Oman serà rebut el dimecres amb honors militars pels reis al Palau Reial, per a posteriorment tindre una trobada i un esmorzar amb Felip VI al palau de La Zarzuela.
Eixe mateix dia a la nit, la Casa del Rei organitza un sopar de gala en honor de Haitham bin Tariq, moment en el qual el monarca dirà unes paraules per a reivindicar les relacions d'amistat i cooperació que mantenen Espanya i Oman.
El dijous, el president del govern, Pedro Sánchez, rebrà al palau de La Moncloa al sultà d'Oman, en la primera visita que fa a Espanya des que va prendre el càrrec el 2020 després de la mort del seu predecessor, Qabus bin Said al-Said.
Segons ha detallat l'executiu, esta visita d'estat es desenvolupa "en el marc de les relacions d'amistat i cooperació que mantenen tots dos països" i del treball que fan per a "continuar reforçant la relació bilateral en tots els àmbits".
El rei Felip VI ja es va trobar amb Haitham bin Tariq després de viatjar a Oman el 2020 per a presentar-li condolences per la defunció del seu cosí i predecessor en el càrrec.