El PP secundarà el decret per a autònoms, però demanarà que es tramite com a projecte de llei
Els responsables del primer partit de l'oposició justifiquen la decisió en la petició de la patronal dels autònoms
La portaveu del PP en el Congrés, Cuca Gamarra, ha anunciat aquest dimecres que el seu partit donarà suport a la reforma del règim d'autònoms, encara que ha advertit al govern espanyol que demanaran que es tramite com a projecte de llei i no com a reial decret. El Ple del Congrés extraordinari previst per aquest dijous debatrà la convalidació dels reials decrets llei sobre cotització d'autònoms, entre altres temes.
Així s'ha pronunciat Gamarra en roda de premsa al Congrés dels Diputats, on s'ha referit al reial decret llei pel qual es reforma el sistema de cotització dels autònoms, aprovat pel govern el mes de juliol.
Gamarra ha explicat que aquest matí s'han reunit amb el president i la vicepresidenta de l'Associació de Treballadors Autònoms i que en aquesta trobada els han traslladat l'acord aconseguit amb el govern per a avançar en una de les parts del Pacte de Toledo: que els autònoms vagen ajustant les cotitzacions als ingressos reals.
La portaveu dels populars ha mostrat satisfacció pel diàleg obert entre govern i els sectors implicats, i ha dit que encara que donaran suport a aquesta reforma, sol·licitaran que es tramite com a projecte de llei per a poder introduir algunes qüestions necessàries, com que la tarifa plana seguisca com està, i així millorar el text. "No és el decret que hauria fet el PP, però és un punt de partida per a introduir millores", ha conclòs Gamarra
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
Mor un home de 71 anys ofegat en una piscina a Massamagrell
-
El PP del Parlament Europeu anuncia que alçarà el veto al debat sobre la dana a l'Eurocambra
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Pugen el cel del Misteri d’Elx a la basílica de Santa Maria
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
13.07.2025 | Fora de cobertura