Oltra reapareixerà en públic en la presentació d'un llibre d'Enric Nomdedéu
Ha sigut l'autor de l’obra, que es presentarà l'1 de desembre, qui ho ha fet públic a les xarxes socials
L'exvicepresidenta del Consell Mónica Oltra reapareixerà en públic el pròxim 1 de desembre en la presentació del llibre Tercera edició: sexe, llibres i ‘lawfare’, del seu company de Compromís i secretari autonòmic d'Ocupació, Enric Nomdedéu.
Així ho ha donat a conéixer el mateix Nomdedéu en les xarxes socials, en què ha anunciat que Oltra l'acompanyarà en aquesta presentació en la llibreria Fan Set a l’Octubre Centre de Cultura Contemporània de València.
Oltra es troba allunyada de la vida pública des que va dimitir dels càrrecs el passat 21 de juny, cinc dies després de ser imputada per la gestió que va fer la Conselleria d'Igualtat dels abusos sexuals a una menor tutelada per part de l'exmarit de la llavors vicepresidenta.
Va denunciar llavors que la dimissió era provocada per una "infàmia política, jurídica i mediàtica", de la qual va acusar l'extrema dreta, i va lamentar que amb l'eixida "guanyen els dolents".
Des de llavors, únicament se l'ha poguda veure quan va acudir al jutjat al setembre per a declarar pel presumpte encobriment de la Conselleria que dirigia dels abusos sexuals a aquesta menor.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
Més vist
-
11.07.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
11.07.2025 | Informatiu nit
-
11.07.2025 | Informatiu migdia
-
L'afició recorda amb Engonga el València CF dels anys 90 i els sobrenoms d'alguns jugadors
-
10.07.2025 | Informatiu nit | Esports
-
La història de superació de Vega: li van diagnosticar leucèmia amb només quinze mesos