Directes
Ara en la televisió
INSPECTORA MARLEAU

Montes, Aguirre i Pradas expliquen a les Corts les prioritats del sector agrari, del turisme, de l'aigua o de les infraestructures

Els consellers d’Agricultura, Medi Ambient i Turisme tanquen les primeres intervencions dels nou membres del Consell al Parlament valencià per a defensar les principals línies de treball

Les Corts, en una imatge d'arxiu / Rober Solsona (Europa Press)

Poc més de cent dies després d’haver-se constituït el govern autonòmic del Partit Popular i Vox el 26 de juny passat, les Corts acullen aquest dijous la compareixença dels tres membres del Consell que no comparegueren la setmana passada per a explicar al Parlament valencià les principals apostes polítiques. El conseller d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, José Luis Aguirre; la consellera de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Salomé Pradas Ten; i la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes de Diego, compareixeran aquest dijous per a explicar les principals línies de treball dels respectius departaments. 

La setmana passada ja van comparéixer en un primer torn el vicepresident i conseller de Cultura, Vicente Barrera (Vox); la vicepresidenta segona i consellera de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge, Susana Camarero (PP); i la portaveu del Consell i consellera d'Hisenda, Economia i Administració Pública, Ruth Merino (PP). El segon dia els va tocar al conseller de Sanitat, Marciano Gómez (PP); la consellera de Justícia i Interior, Elisa Núñez (Vox); i al conseller d'Educació, Universitats i Ocupació, José Antonio Rovira (PP).

Aquest dijous, Aguirre, de Vox, intervindrà en primer lloc, en una compareixença que començarà a les 10:00 hores. A migdia, serà el torn de la popular Pradas, qui ha protagonitzat en l’última setmana l’anunci del moviment judicial de la Generalitat contra les retallades recents en els enviaments del transvasament Tajo-Segura. 

A les 16:00 de la vesprada prendrà la paraula Montes. La consellera del Partit Popular ha criticat durament la gestió socialista del programa de vacances de majors de l’Imserso i ha promés eliminar la taxa turística, de la qual ha avançat que abans del 31 de desembre “serà paper mullat”, entre altres mesures ja anticipades.

També et pot interessar

Veure totes les activitats