Mazón retrau al Botànic "desmantellar" Educació quan calia iniciar les adjudicacions
El cap del Consell ha denunciat la "mala praxi" de l'anterior govern, per "desmantellar" la Conselleria i també per "no renovar" durant dos anys uns programes informàtics "obsolets"
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha criticat aquest divendres l'anterior govern del Botànic per "desmantellar la Conselleria d'Educació just quan calia començar a picar els noms" per a començar el procés de les adjudicacions docents per al curs 2023-2024.
En una entrevista en Cope Alacant, Mazón ha assegurat que li hauria agradat "trobar-se millor" la Generalitat i ha citat com a exemple "el desastre de les adjudicacions de places docents", un problema davant el qual el conseller d'Educació, Universitats i Ocupació, José Antonio Rovira, està "treballant a contrarellotge contra tot".
Ha denunciat la "mala praxi" de l'anterior govern, per "desmantellar la Conselleria just quan calia començar a picar els noms" així com per "no renovar durant dos anys els programes informàtics", que estaven "obsolets".
També ha destacat que "no és acceptable deixar-ho tot empantanat —en referència a la Conselleria d'Educació— i acusar el que ve, que tracta de fer malabarismes amb bombes que explotaran".
"La nostra responsabilitat és arreglar-ho, perquè hem vingut a això, però hi ha alguna cosa que no toca", ha comentat el cap del Consell i president del PP valencià, que ha denunciat que l'ocorregut en Educació "és de no tindre molta responsabilitat".
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Jepkosgei firma la millor marca mundial de marató de l'any a València
-
Juanfran Pérez Llorca apel·la al diàleg i assegura que "estan a punt de fixar una data" per a una reunió amb la Moncloa
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste