Barrera substituirà Gil Lázaro com a líder de Vox a la província de València
L'exvicepresident del Consell assumix la presidència provincial i tindrà de segon l'exconseller d'Agricultura José Luis Aguirre

L'exvicepresident del Consell, Vicente Barrera, substituirà Ignacio Gil Lázaro al capdavant de la presidència de Vox a la província de València. El mandatari abandona els càrrecs en l'executiva nacional i provincial a favor de Barrera, que tindrà com a segon José Luis Aguirre, l'exconseller d'Agricultura, Ramaderia i Pesca durant el bipartit amb el PP.
En un comunicat, Vox explica que Gil Lázaro dona per conclosa la seua etapa al capdavant de l'estructura provincial després de considerar complits els objectius d'implantació territorial i creixement polític que va assumir en ser nomenat, el febrer de 2023. Continuarà exercint com a diputat al Congrés.

La formació d'extrema dreta celebra que amb el mandatari ha consolidat la presència en tota la província, "aconseguint una implantació territorial completa", ha experimentat "un important creixement en les enquestes", i ha aconseguit un "relleu generacional" en l'estructura orgànica, consolidant un equip de coordinadors "majoritàriament jove, preparat i compromés amb el projecte polític".